Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Κανόνες επιβίωσης..

Έχουν περάσει μήνες που κάθεσαι, που ήρθε η απόλυση-παραίτηση και σκας και χολοσκας! Αφού πέρασες απο το α στάδιο, τύπου δεν θα βρω ποτέ δουλειά, πήγες στο β', τύπου θα ρίξω τις ελπίδες μου στον Δαλάι Λάμα ή σε νέα θρησκευτική  κίνηση..

Εντάξει μπορεί να σε τρώει η κατάθλιψη των γύρω σου, μη σε επηρεάζει όμως. Η διάθεση μας αλλάζει σε ένα δευτερόλεπτο και εσύ οφείλεις για τη δική σου ψυχική υγεία, ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!



Ξέρεις με πόσα μπορείς να απασχολήσεις το μυαλό σου σήμερα;

Απαριθμώ:

1. Μη μου πεις, ότι δεν έκανες to do list 2013....!!! Αν όχι, σπεύσε ταχέως σε παρακαλώ! Αρίθμησε από το πιο σημαντικό μέχρι το πιο χαζό και ουτοπικό σου όνειρο, σε μια κόλλα...ή δύο  ή έστω όσες χρειαστείς. Κάθε φορά που θα καταφέρνεις έναν στόχο/ όνειρο, απλά χαμογέλα και φάε και μια μπουκιά σοκολάτα, όλο δίαιτα δίαιτα κόκκαλο θα μείνεις! Προσοχή, στόχοι, τύπου να κερδίσω το ΛΟΤΤΟ ή να τρώω όσο θέλω και να μην παχαίνω..δεν πιάνονται! Είπαμε και ουτοπικές, αλλά μην το παρα-ξεφτιλίσεις!!

2. Μάθε τέχνη και πιάστηνε. Τώρα που κάθεσαι, καλό θα είναι να ανοίξεις τους ορίζοντες των γνώσεων σου!! Καταλαβαίνεις ακόμα και από τον τρόπο που σου γράφω, πως εγώ έχω ξεκινήσει...χασκογελάμε??? Αναρωτιέσαι τί τέχνη να πιάσεις; Λοιπόν, μάθε να πλέκεις, δύσκολο για άντρες όμως...εσύ φίλε μου μάθε να ακούς. Ανεκτίμητη τέχνη!! Αν θέλεις έχω ζωντανό παράδειγμα στο σπίτι μου προς μίμηση (παίνεμα γιατί θα με πλακώσει). Μάθε να μετακινείσαι με το ποδήλατο. Αν μένεις κοντά στο κέντρο ζεις το όνειρο μου!! Διάβασε ένα βιβλίο που ποτέ δεν θα διάβαζες, δηλαδή τις ταινίες μούφες που αναγκαστικά βλέπεις με τους άλλους πως τις αντέχεις???

3. Να ξενυχτήσεις συζητώντας με φίλους. Οργάνωσε μια βραδιά ποπ κορν, πίτσα, σουβλάκια ή ότι σου αναζητήσει το στομάχι σου, παρέα με λίγους και καλούς φίλους και συζήτησε τα όνειρα σας. Προσοχή, κίνδυνος θάνατος, οι λέξεις, κυβέρνηση, κόμμα, ΔΝΤ, μείωση, λεφτά. Αν κάποιος παρεκτραπεί ή τον πετάς απο το σπίτι ή χτύπα με δύναμη το ξύλο σου στο πάτωμα για να επανέλθει στο happy mood.

4. Σκέψου για πόσα όσα έχεις στη ζωή σου, είσαι happy. Δεν είναι καθόλου δύσκολο...κάτσε λιγάκι και σκέψου και εσύ, όλα εγώ θα στα λέω? Για παράδειγμα, είμαι τυχερός άνθρωπος που με αγαπάει ο τάδε, είμαι ευτυχισμένη που φοράω αυτό το παντελόνι επιτέλους, ρε παιδί μου, βρες όσα σου δίνουν αλάτι και γλύκα!! Μετά κοιτάξου στον καθρέπτη, χαμογελάς ή δε χαμογελάς??

5. Κόψε ή άλλαξε τα μαλλιά σου.Έρευνες, όχι ξένων, δικές μου, έχουν δείξει, πως κάθε φορά που πειράζεις το μαλλί, αλλάζει και η διάθεση σου. Τζιζ...μην πας στο φτηνότερο που έχεις βρει σε προσφορά γιατί θα διαολοστείλεις κοσμάκη!!

6. Πάρε μαρκαδόρους, ένα μπλοκ ακουαρέλας και ξεκίνα τα πρώτα σου σχέδια. Όσο πιο παιδικά τόσο πιο ωραία θα νοιώσεις! Εγώ έχω απέναντι μου δύο τεράστιες παιδικές ζωγραφιές, εντάξει, δεν ήμουν εγώ η Πικάσο, αλλά ξέρεις ότι χαμογελάω και τις παρατηρώ; Αν έχεις παιδάκι στην οικογένεια, ζήτα του και εσύ ένα αυτόγραφο...θα σου ζωγραφίσει ότι του έρθει και θα είναι και το καλύτερο αγχωλυτικό!

7. Σταμάτα να γκρινιάζεις χωρίς λόγο και αιτία. Πέραν ότι χαλάς τη ζαχαρένια σου, χαλάς και των υπολοίπων. Αν βλέπεις και ειδήσεις, έχεις περισσότερους λόγους που γκρινιάζεις. Ξεκόλλα απο τη μεταμεσονύχτια τηλεόραση. Αν έχεις γκόμενα/γκόμενο, σε λίγο με τα ωράρια σου, θα σε παρατήσει ή θα σου φέρει τίποτα στο κεφάλι.

Όλα μπορείς να τα καταφέρεις και επειδή αυτές οι μέρες όλοι περνούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δύσκολα, να πας κόντρα στο σύστημα. Ξεκίνα να χαμογελάς και να κλείνεις το μάτι στις περίεργες στιγμές που ζεις. Που θα πάει...θα γυρίσει αυτός ο τροχός!!!!

Chill out..   http://youtu.be/2C0sW02vve0



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις..