Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Μακρυμάλλη, μακρυμάλλη...

Ερώτηση προς χαρακτηρισμό αντικειμένου ή ανθρώπου: ο άνδρας, 50-60, λίγο κοιλίτσα (τύπου 5 μηνών έγκυο γυναίκα), μακρυμάλλης, λιμοκοντόρος (όπως λέει και ένας φίλος μου Συριανός), με φαντασία πλανεύτρα, και μεγάλος κουτσομπόλης, τί είναι?

Ο αξιαγάπητος Μάρκος, δημοτικός υπάλληλος, πολυλογάς σε σχέση πάντα με τις σχέσεις του, ντύσιμο 25άρη και μελόνυμφος (εδώ και 1 χρόνο σχεδόν). Κοιτάζωντας τον την πρώτη φορά δε μου έκανε και καμμιά εντύπωση, πολλοί είναι οι άντρες άλλωστε οι οποίοι κάπου στα 50 με 60 θυμούνται τα παιδικά τους χρόνια και ξερογλύφονται με ότι κινείται δίπλα τους. Αυτός όμως είναι άλλο είδος άντρα...

-"Εγώ, εγώ, εγώ με γυναίκα άνω των 20 δεν πάω...τί να την κάνω την γριά, ακόμα και εσυ γριά είσαι για μένα", φυσικά αντιπαρέρχομαι το χαρακτηρισμό προς το πρόσωπο μου (γριά 28 ετών????) και πιάνω συζήτηση μαζί του για να καταλάβω τι εστί βερύκοκο!

Παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, χώρισε, τσακώθηκε με όλο του σόι, αλλά τελικά τον έρωτα τον βρήκε στη "μπέμπα".Σύντομα, βασικά πιο σύντομα και απο σύντομα, παντρεύεται. Μια Γεωργιανή, γύρω στα 24, αγνώστων λοιπών στοιχείων, με την οποία διατηρεί χρόνιαααα, πολλά χρόνιαααα σχέση, σπιτωμένη κατά πως μου έχει πει και πανέμορφη.

-"Εγώ δε θέλω να παντρευτώ, αυτή θέλει και θα πάμε στο σπίτι της να παντρευτούμε", αυτό μου είπε και άρχισα να τον κοιτάζω καχύποπτα. Κάτσε ρε παιδί μου, έχεις μια θεά Κάλι δίπλα σου, σου λέει να την παντρευτείς και εσύ δε θέλεις? (Λάκος 1).

-"Εγώ έκλεισα ένα ξενοδοχείο εκεί στη χώρα της, 15 ευρώ τη μέρα, με πισίνες, φαγητά, όλα μέσα, αλλά καμμία όρεξη δεν έχω να πάω"!!, παρακαλώ αν έχεις φίλο/φίλη γεωργιανή ρώτησε αν κοστίζουν τόσο τα ξενοδοχεία (μήπως και κάνω τις επόμενες διακοπές μου εκεί στα ξένα)! - (Λάκος 2).
Ο νέος μου φίλος λοιπόν, τον οποίο συναντώ σχεδόν καθημερινά εδώ και ένα χρόνο, σύντομα (όπως κατάλαβες) παντρεύεται. Η νύφη άφαντη όλο αυτόν τον καιρό, μια μένει σε θεία της στη Γλυφάδα, μια μένει σε φίλη της στα Καμίνια, μία στα παγκάκια, μια στην παραλία, μια κάηκε, μια κοιμάται και πάντα μα πάντα δε ξέρει να μαγιρεύει (και όπως φαντάστηκες της μαγέιρεύει εκείνος)!
Αναρωτιέμαι ακούγωντας τον, τί μπορεί να του συνέβη και να έχει αυτήν την εγωπάθεια αλλά και ωραιοπάθεια θα τολμούσα να πω.
Η συζήτηση μαζί του "ζεστάθηκε" μια νύχτα, όπου τον είδα ντίρλα, όπως συνηθίζω να λέω για οποιονδήποτε βαδίζει και παραμιλά. Προς απόδειξη των όσω έλεγε, πάντα σχετικά με το γυναικείο- εφηβικό φύλο, με μια γρήγορη κίνηση, μου έδειξε τη νύφη (του Τιμ Μπάρτον* δεν ήταν), η οποία έμοιαζε με μοντέλο όντως αλλά μάλλον απο φωτογράφιση ήταν το απόκομμα του περιοδικού που κρατούσε...
Και έρχομαι εγώ και σε ρωτώ, τί να του απαντήσεις αυτού του τύπου, ο οποίος έχει ήδη μετατραπεί και σε μισογύνης στα ματάκια μου (πέρα απο τον χαρακτηρισμό της γριάς λόγω ηλικίας, "έφαγα" άλλον έναν όταν έκοψα τα μαλλιά μου). Τελικά, την επόμενη εβδομάδα για πολλοστή φορά, φεύγει για να παντρευτεί. Περιμένω πως και πως τα κουφέτα ομολογώ.
Υ.Γ.Νο 1, προσοχή στους λάκους φίλε...
Υ.Γ. Νο 2, όταν θα ξεκινήσει να λέει πραγματικά γεγονότα, θα γίνει η συντέλεια του κόσμου

*Αν δεν έχεις δει τη "Νεκρή Νύφη" του Τιμ Μπάρτον, κατέβασε την αμέσως. Είναι μια απο τις αγαπημένες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις..