Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Το παπάκι..



Μπήκα στο αυτοκίνητο και μόλις έβαλα μπροστά τη μηχανή άκουσα απο το ράδιο να παίζει μια πολύ γνωστή μελωδία. Το τραγούδι αυτό ήταν το "Παπάκι" του Ν. Άσημου, αν σου λέει κάτι, αν όχι ρίξε μια ματιά στο You tube και ίσως σ'αρεσει..

Χθες το βράδυ σε μια συζήτηση με φίλους, τέθηκε το εξής ερώτημα : Καλά γύρισαν όλοι και δεν επικοινωνεί ο εγκέφαλος τους απο τις διακοπές και ξέχασαν να οδηγούν?
Φιλε μου, μη γελάς...

Οδηγώντας, ακούγωντας το παραπάνω άσμα, παρατηρούσα και απορούσα...

Βρε παιδιά, τι στο καλό, όλοι θα πάμε στις δουλειές μας (όσοι φυσικά ακόμα δουλεύουν), γιατί πρέπει να κάνεις ελιγμό στον ελιγμό για να προλάβεις το πορτοκαλί φαναράκι?

Συμβουλή: Ξύπνα 10 λεπτά νωρίτερα ώστε να μην έχεις άγχος.

Θα μου πεις, "ναι, τώρα ήρθες εσύ και ανάκάλυψες την πυρίτιδα"! Όχι ρε φίλε, αλλά επειδή εγώ κινδυνεύω απο τον τρόπο οδήγησης σου και είμαι στα νιάτα μου ακόμα, γιατί να δω είτε τα ραδίκια ανάποδα, είτε το Mazdaκι μου χιλιοτσαλακωμένο?

Οι παρακάτω παρατηρήσεις διόλου δεν απέχουν απο την πραγματικότητα:
Τύπος οδηγού 1. Άντρας, με αρκετά καλό αμάξι, μαύρο χρώμα, ζάντα πεντακάθαρη (φυσικά αγρατζούνιστη) και εξάτμιση λεωφορείου, κάνει ελιγμούς εντός κατοικημένης περιοχής όπου φίλε μου, ο κώδικας λέει το πολύ με 40 χιλιόμετρα να πηγαίνεις και όχι να προσπαθείς να τερματίσεις την πίστα ράλυ με τους φίλους σου στο playstation!
Τύπος οδηγού 2. Γυναίκα, με αρκετά γρατζουνισμένο αμάξι, τύπος χρώματος αδιάφορος, ζάντα ας μην σχολιάσω, κάνει ελιγμούς εντός κατοικημένης περιοχής, στενού, σχολείου, όπου να'ναι κοινώς, γιατί στο'να χέρι κρατάει το τσιγάρο (ή το κινητό), στ'άλλο χέρι το μπεγλέρι (τιμόνι). Καλά τα bluetooth στο αυτοκίνητο δεν τα γνωρίζεις, λεφτά θα μου πεις μετά σαν δικαιολογία, δεν έχω να βάλω. Και έρχομαι εγώ να σε ρωτήσω, φίλη μου καλή μου φίλη, αν απο σπόντα (πάντα καθαρή) τρακάρεις εσύ κανέναν χριστιανό, θα βρεις λεφτά να φτιάξεις το μεταφορικό σου μέσο?

Το "Παπάκι", φυσικά είχε τελιώσει και εγώ με τις σκέψεις και τις απορίες μου έφτασα και στον προορισμό μου, για ακόμα μια φορά, Αρτιμελής!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις..